מדוע חשוב להיעזר בחברת קידום מקצועית בעת תרגום אתר לאנגלית?

אם העסק שלכם מתרחב ורוצה לחלוש על שווקים בחו"ל, כנראה שתזדקקו לשירותי תרגום מקצועיים. כמובן שישנם שירותים מקוונים שזמינים עבורכם בחינם, ותוכלו גם לבקש מאיזה בן משפחה שדובר בשפה להתגייס למשימה, אבל בפועל מה שכדאי לכם באמת הוא להשקיע בשירותי תרגום מהשורה הראשונה ולהיעזר בחברת קידום מקצועית בעת תרגום האתר, בעיקר כדי ליהנות מהיתרונות הבאים.

להימנע משגיאות מביכות

שגיאות מביכות פשוט גורמות לעסק שלכם להיראות לא טוב. אם אתם משתמשים ב-Google Translate, אתם עשויים להעלות לאתר תכנים עם משפטים לא הגיוניים תחבירית, עם טעויות תרגום בשל כפל משמעות, עם הקשרים לא נכונים של המשפטים ועוד. אז נכון, התרגום עצמו יהיה חינמי ואולי תחסכו כמה שקלים, אבל התדמית העסקית תיפגע. אולי שגיאות כאלו ואחרות אולי עשויות לתרום ולקדם את הפרסום, אבל הפרסום יהיה שלילי, מה שלא יחמיא לעסק שלכם בסופו של דבר.

להבטיח שהטיפול בטקסטים יהיה נכון

מתרגמים מקצועיים מבינים בתחומים שונים וכאשר אתם בוחרים בשירותי תרגום לאתר, עליכם לוודא שהמתרגם עצמו אכן מתמחה בתחום העיסוק שלכם וכתוצאה מכך מכיר את כל המינוחים, הביטויים והמונחים הקיימים. חברת קידום מקצועית יכולה לקשר ביניכם לבין מתרגמים מתאימים אשר יטפלו היטב בטקסטים שלכם, ידעו להתמודד עם הבדלים תרבותיים, ובנוסף הם יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר ובהתאם ללוח הזמנים הרצוי.

לוודא שהדפים המתורגמים עברו אופטימיזציה למנועי חיפוש

ממש כמו בעברית, כאשר אתם מעלים אתר לאוויר עליכם לוודא שהוא עומד בכל הקריטריונים של קידום ושהוא עבר אופטימיזציה למנועי חיפוש, כך שכל תוכן ימכור ויביא לכם לידים. לכן, תזדקקו לחברת קידום אתרים מקצועית אשר מבינה ב-SEO, ויכולה ליצור יותר נראות למותג ולהגדיל את הנוכחות שלו ברחבי הרשת, גם בשפה האנגלית. כמובן שאם אתם מעט קצרים בתקציב תמיד תוכלו למצוא שירותי קידום אתרים במחיר זול גם אצל חברה מובילה בתחומה, שיכולה להציע לכם את מלוא התמורה והרבה מעבר לשירות חובבני. חשוב לוודא שחברת קידום האתרים שעוזרת לכם בפרויקט תרגום האתר יודעת לטפל בהגדרות Hreflang לטובת מנועי החיפוש. הגדרות אלו אומרות למנועי החיפוש מהן השפות השונות באתר ומהם המיקומים הגיאוגרפיים אליהם הוא מכוון.

למקדמים מקצועיים יש קשרים ענפים

חברות קידום מקצועיות משתפות פעולה עם חברות אחרות, ויש להן רשת של עמיתים מהארץ ולעיתים גם מהעולם. המשמעות עבורכם היא שעומדים לרשותה של חברת הקידום כל הכלים הנדרשים כדי לקדם את הטקסטים שלכם גם באנגלית, לשלב אותם ברשתות החברתיות הרלוונטיות ובפלטפורמות הנכונות כדי להשיג עבורכם כמה שיותר תוצאות. בשורה התחתונה – המקדמים של החברה פשוט ידעו מה לעשות עם התכנים וכיצד והיכן לקדם אותם.

אינכם צריכים להסתבך

כאשר אתם עובדים עם חברת קידום מקצועית ונעזרים בה כדי להתאים את האתר שלכם לשפה נוספת, אתם יכולים להיות יותר שקטים ובטוחים שיש מי שעובר על הטקסטים לפני שהם מפורסמים, שמשולבות בהם מילות מפתח נכונות בשפה הנוספת, שהתכנים ימסרו בזמן בהתאם, שהמחיר יהיה קבוע מראש ושלוחות הזמנים ידועים. ובעיקר תוכלו להבטיח שפרויקט התרגום ומעבר האתר לשפה נוספת יתבצע על הצד הטוב ביותר, שלא יהיו אי הבנות ושכל הצדדים יהיו מרוצים.

צרו קשר