מה אתם צריכים לדעת על קידום אתרים בשפות זרות?

אחת מבין שיטות השיווק הנפוצות בעולם הדיגיטל היא קידום אתרים. מדובר על תחום מקיף שכולל בתוכו סדרת פעולות שחשוב לבצע על פי כללים ברורים. כאשר מבצעים תהליך קידום לאתר אינטרנט, יש חשיבות רבה לביצוע מחקר מילות מפתח מקיף (ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בכלים ותוכנות ייעודיות). מטרת העל של תהליך הקידום תהיה להגיע למצב בו נצליח לפרסם את האתר עם מילות המפתח הרלוונטיות עבורו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

סוגים של קידום אתרים בגוגל

את תחום קידום האתרים ניתן לחלק לשני תתי תחומים בהם:

קידום אתרים אורגני – כולל שימוש בפעולות פנימיות הנעשות באתר עצמו ובפעולות חיצוניות המכתבות עם האתר. הפעולות כוללות, מחקר מילות מפתח, יצירת פרופיל קישורים מגוון, כתיבת תכנים על פי מחקר מילות המפתח, ביצוע של הפניות מכתובת URL אחת לאחרת, טיפול בהודעות שגיאה וקישורים לא תקינים וכו'.

קידום אתרים ממומן – כולל יצירה של קמפיינים מבוססים מודעות ממומנות. כאשר הגולשים לוחצים על המודעות, בעל העסק מחויב על ידי מערכת הפרסום של גוגל (כאן נציין שבעל העסק יכול לקבוע את תקציב הפרסום היומי וכמו כן יכול לבחור לעצור את הקמפיינים בכל זמן). כאן תהליך הקידום הוא מיידי (כאשר מעלים מודעות ממומנות, הן עולות לאוויר מיד לאחר שמתקבל אישור על פרסומן) לעומת הקידום האורגני, שעשוי לקחת זמן ממושך (יש מקרים בהם יכולים לעבור חודשים רבים עד שנראה תוצאות משמעותיות).

קידום אתרים בשפות זרות

כעת לאחר שיש לכם מושג כללי בנוגע לקידום אתרים, אפשר לדבר על קידום אתרים בשפות זרות. על מנת שנוכל לקדם בצורה אפקטיבית, עלינו להתייחס למספר פרמטרים:

יש לבצע שימוש בדומיינים שיהיו רלוונטיים למדינה או המדינות בהן אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו.

אם יש ברשותכם אתר אינטרנט בשפה העברית ואתם רוצים לשווק מוצרים ושירותים גם למדינות אחרות, יש לדאוג לתרגום איכותי ומקצועי של כל התכנים הקיימים באתר (לשם כך, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת תרגום).

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבדוק מהם המילים והביטויים הרלוונטיים וכיצד הם כתובים בשפה או השפות המבוקשות, בהן נרצה לקדם את האתר.

יש להכיר את פלטפורמות השיווק ואת האתרים הפופולאריים במדינות הזרות ובהם לקדם את האתר. יתרה מזאת, יש לכתוב את התכנים המוצגים בפני הגולשים בהתאם לסגנון המקובל במדינות שלהם.

קידום בשפות זרות עושים אצל מומחים לשיווק דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי לעסקים שהינו מקצועי ומנוסה, יוכל לספק לכם בהצלחה את מגוון השירותים שאתם צריכים על מנת שהאתר שלכם יקודם בהצלחה גם במדינות זרות. השירותים יכללו, תרגום אתרים, כתיבת תכנים איכותיים, בחירה של פלטפורמות שיווק מתאימות, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, קידום ברשתות חברתיות ועוד.

צרו קשר