קידום אתרים בינלאומי – מה אתם צריכים לדעת ולמה זה קשור לתרגום?

יש לא מעט חברות שמעוניינות להרחיב את הפעילות שלהן בשוק הגלובלי ועל כן, הן רוצות לפנות לקהלי יעד הנמצאים בארצות הברית ובאירופה. מה שכן, יש לדעת לבצע את התהליך בצורה נכונה ולהכיר את המאפיינים של קידום אתרים בשפות זרות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולקבל קצת יותר מידע על קידום אתרים בינלאומי. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שלב ראשון – לדאוג לתרגום התכנים

אם יש לכם אתר בעברית ותרצו לתרגם אותו לשפה זרה אחרת, יהיה עליכם להשתמש בשירותיהם של מתרגמים מקצועיים. אלו יכולים להיות מתרגמים פרילנסרים הדוברים את השפה הזרה (רמת שפת אם) או שאתם יכולים לפנות לחברה גדולה שתחום התמחותה הוא תרגום אתרים והיא מעסיקה צוות מתרגמים מוכשר ומנוסה שיבצע את העבודה בצורה מקצועית.

שלב שני – ביצוע לוקליזציה

תרגום התוכן לא מספיק, שכן יש להשלים את התהליך באמצעות לוקליזציה. מה זה אומר? יש לבצע התאמות של הטקסט לסמנטיקה, לסגנון ולסלנג המקובלים בשפה אליה אתם מתרגמים את האתר. אגב, את כל התהליך הזה יש לעשות תוך שמירה על הסגנון השיווקי שיש באתר.

שלב שלישי – לאתר את קהלי היעד ולבצע פעולות שיווק

מומלץ לחפש מהם האתרים הפופולאריים שיש במדינה אליה רוצים לפנות ולשווק את המוצרים והשירותים. מדובר על פורטלים גדולים, מנועי חיפוש (שהם לא דווקא מנוע החיפוש של גוגל), בלוגים, רשתות חברתיות וכו'.

איך לבחור חברת תרגום?

ממש כמו בכל רכישה של מוצר או שירות, יש לקרוא כמה שיותר המלצות חיוביות על החברה. אם ראיתם שאין הרבה המלצות חיוביות, וותרו וחפשו חברה אחרת. מעבר לכך, חשוב לשאול מהו הניסיון שיש לצוות המתרגמים של החברה, האם התנסה בתרגום אתרי אינטרנט לשפות זרות וכו'. מעבר לכך, יש גם לבדוק מהו לוח הזמנים (כלומר תוך כמה זמן יסתיים פרויקט התרגום) והכי חשוב – מהו המחיר המבוקש על השירות. כיום יש המון חברות שמספקות שירות תרגום אתרים ועל כן יש תחרות גדולה בתחום והמחירים יכולים להשתנות מחברה אחת לאחרת. לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים שהוזכרו קודם לכן, תוכלו לבצע בחירה נכונה בחברת התרגום המתאימה עבורכם.

לאחר שיש חברת תרגום, הגיע הזמן למצוא חברת קידום אתרים

קידום אתרים בחו"ל הוא לא כמו קידום אתרים בארץ. הוא שונה ועל כן יש לבחור חברת קידום שיש לה ניסיון משמעותי עם קידום אתרים בחו"ל. קחו בחשבון שבחו"ל, רמת התחרותיות גבוהה יותר, יש התחשבות ברמת הקריאות של הטקסט (יש לגוגל יכולת טובה ומשוכללת יותר לקרוא טקסט באנגלית ושפות זרות נוספות מטקסט שכתוב בעברית ועל כן יש לשים דגש משמעותי לנושא התוכן) ועוד. מה שכן, זכרו שאתם בידיים טובות ובארץ יש לא מעט חברות קידום שיעשו עבורכם עבודה מקצועית. כל מה שצריך הוא לקרוא המלצות, לבדוק כמה שנות ניסיון יש בתחום, מיהם הלקוחות וכמובן מהו המחיר המבוקש על השירות.

צרו קשר