27/10/2015

תרגום מקצועי של אתר אינטרנט

תרגום מקצועי של אתר אינטרנט הוא מחובתו של כל בית עסק המכבד את עצמו. אנו במילה תרגומים מציעים תרגום מקצועי, אמין ומדויק, המותאם לצורכיכם הבלעדיים!

 אתר אינטרנט הוא אחד הכלים העיקריים לשיווק מוצר, שירות או בית עסק. תרגום מקצועי של אתר האינטרנט יכול להרחיב באופן משמעותי את קהל היעד הפוטנציאלי. בשנים האחרונות אתרי האינטרנט הפכו לאמצעי העיקרי המשרת את הלקוח בבואו לבחון את העסק, המוצר או השירות המבוקשים. זו הסיבה מדוע חשוב מאוד שתרגום האתר יתבצע תוך שימת דגש על  העברת המסר במדויק, אמינות, מקצועיות  וידידותיות למשתמש.

 

נכון להיום, ישנן שיטות ממוחשבות לתרגום אתרים ועל פניו הן שימושיות להעברת הרעיון הבסיסי של השירות, אך בפועל, הן רחוקות מלשקף בצורה מדויקת, אמינה וממצה את תוכן הדברים. התוכנות הממוחשבות אומנם מהירות, נגישות וזולות יותר מתרגום מקצועי, אלא שבחיים, הדברים שנקנים בזול, עלולים לעלות לנו בסוף ביוקר. שאלו את עצמכם - האם אתם באמת מוכנים להפקיר את המוניטין של העסק שלכם בידי מכונה ממוחשבת?

 העסקת שירות תרגומים מקצועי שמכיר את המונחים הטכניים והמקצועיים של העסק, כמו גם יודע את שפתו של קהל הלקוחות, הן מבחינה לשונית והן מבחינה תרבותית, מבטיח יתר דיוק בעריכה, בהגהה ובמימוש הפוטנציאל השיווקי. תרגום מקצועי של אתר האינטרנט  מבטיח כי לקוחות פוטנציאליים שהגיעו אל האתר המתורגם בפעם הראשונה, ימצאו בו את כל התשובות והאיכויות המקצועיות שבית עסק המכבד את עצמו רוצה להדגיש.

 היתרונות של תרגום אתרים מקצועי

1.תרגום אתרים מקצועי מרחיב את פוטנציאל השוק עבור החברה, המוצר או השירות

כדי להגיע להצלחה רבת היקף, יש להגדיל את החשיפה של המוצר, השירות או החברה ולשאוף תמיד אל שווקים חדשים ולקוחות נוספים. בעלי עסקים רבים כבר הבינו זאת ועל כן הם מקדישים מאמץ רב בתרגום אתר האינטרנט וקידומו בשווקים חדשים. אך מה הטעם בקידום האתר אם הוא לא מתורגם בצורה מקצועית ולא מעביר מסר אמין ונגיש לקהל היעד?

אחד העקרונות החשובים בשיווק עסקי הוא להגיש מוצר מוגמר המסוגל לספק את צורכיהם של הלקוחות המעוניינים בו. ככל שהחשיפה לאתר האינטרנט תגדל ואתר האינטרנט ימלא את צורכיהם של הלקוחות הפוטנציאליים, כך מידת ההצלחה העסקית תלך ותגדל.

תרגום מקצועי של אתר אינטרנט מרחיב את השוק הפוטנציאלי של הלקוחות, ללא ספק.

2.תרגום אתרים מקצועי מגדיל את האמון במותג

כאשר לקוחות חדשים נכנסים אל אתר האינטרנט של בית העסק, השאיפה היא שיבינו בצורה בהירה את המסר של השירות או החברה. תרגום לא מדויק, לא קריא ולא עקבי, יכול להרוס את המוניטין של המותג. לעומת זאת, תרגום מקצועי של אתר אינטרנט הופך את המותג לנגיש הרבה יותר ומגדיל את הפוטנציאל הרווחי.

3.תרגום אתרים מקצועי מייצר הצלחה מקטן לגדול

תרגום מקצועי של אתר האינטרנט לא רק מעביר את המסר העסקי של החברה, אלא גם מעביר מסר ללקוחות הפוטנציאליים שיש להם על מי לסמוך ולמי לפנות. אתר אינטרנט שמתורגם לשפה המקומית ועושה לשון בניב המקומי ובמונחים הנכונים לפלח השוק, מגדיל למעשה את פוטנציאל ההצלחה של העסק.

 

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?