27/10/2015

מדוע חשוב להשתמש בשירות תרגום איכותי?

חושבים להרחיב את העסק לשוק הבינלאומי? רוצים למתג את החברה כמקצועית ואוניברסלית? מחפשים דרכים למשוך קהל יעד רחב יותר? אנו במילה תרגומים נשמח לעזור לכם!

שירות תרגום איכותי הוא שירות המספק תרגומים מקצועיים, אמינים ומדוייקים לחברות גדולות, עסקים קטנים, קבוצות ובודדים, במגוון רחב של תחומים.

שירות תרגום איכותי הוא כזה המתחייב לספק את העבודה במהירות וביעילות, תוך עמידה בלוחות זמנים ובדגשים.

שירות תרגום איכותי יחסוך לכם הרבה זמן וכסף, ויסייע לכם לשמור על המוניטין של העסק, כמו גם לקדם אותו!

מתרגם טוב הוא לא רק מי שיודע לתרגם מילה במילה, אלא מי שיודע להסתכל על פיסקה שלמה ולהבין את המשמעות וההקשר שלה. הבנת הקונטקסט בו הדברים נאמרים ונכתבים, היא אחד המאפיינים החשובים של שירות תרגום איכותי ואמין.

הרבה אנשים טוענים שאין צורך בשירות תרגום איכותי, כיוון שהם מכירים חבר של חבר שדובר את השפה, או לחלופין יכולים להיעזר בקולגה מהמשרד שמבין טוב את התחום, אבל למרבה הצער זה לא מספיק. דיבור שוטף וכתיבה מקצועית הם שני תחומים שונים לחלוטין.

מי ששולט בשפה בעל פה או בתחום האמור, לא בהכרח יודע לתרגם אותם בצורה מקצועית ונכונה לשפה אחרת. כך שמה שעשוי להישמע לאוזן בלתי מזויינת פשוט ומספק, עבור לקוח פוטנציאלי או שותף עסקי עלול לעשות רושם לא אמין ומזלזל.

שירות תרגום איכותי צריך לספק תרגום מקצועי, ששומר על כוונת המוען במדויק, ומדבר בשפתו של הנמען ללא גמגום.

הרבה אנשים סבורים שאין צורך בשירות תרגום איכותי ולפיכך, יעדיפו להשתמש בתרגום מכונה או תרגום אוטומטי במחשב. אם אתם זקוקים לתרגום עבור עצמכם, ועבור עצמכם בלבד, ייתכן מאוד ותרגום במחשב יספק אתכם, כיוון שהוא מעביר את תמצית הדברים בצורה מהירה. העניין הוא שזה כל מה שהוא עושה, מתמצת. אך אם ברצונכם להשתמש בו כדי לתרגם מסמך רשמי ללקוחות, לאתר החברה או לצרכים פורמליים, הרי שתרגום במחשב עלול להפריע הרבה יותר מאשר לעזור. שירות התרגום הממוחשב מציע לתרגם מילה תמורת מילה, אבל הוא לא לוקח בחשבון מושגים כללים או ניב מקומי. כאשר מדובר במשפט רצוף, התרגום עלול לצאת מעוות ושגוי, ולייצר רושם מאוד לא מקצועי.

שירות תרגום איכותי צריך להציע מגוון אפשרויות של תרגום בקשת רחבה של נושאים, ולהבין היטב את ההשלכות של טעויות כתיב ודקדוק בעבודת התרגום. שגיאת דקדוק אחת יכולה לפרק עסקה או לפגוע במוניטין של העסק.

אם אתם לוקחים את עצמכם ברצינות, השקיעו בשירות תרגום איכותי!

 

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?