12/06/2016

שירותי תרגום בתל אביב

חברת התרגומים מילה מספקת שירותי תרגום בתל אביב וללקוחות מכל ישראל באופן מהיר ואמין, וברמה המקצועית הגבוהה ביותר. לנוחיותכם, שירותינו ניתנים און ליין באמצעות האינטרנט, כך שאין צורך להגיע למשרדנו וניתן לשלוח אלינו הזמנות בכל שעה ויום בשבוע. עבודתנו נעשית לאור הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח ומטרות התרגום המבוקש, ובעזרת מתרגמים דוברי שפת האם הרלוונטית, בעלי השכלה ומומחיות ספציפית בתחום. לקוחותינו בתל אביב ובכל הארץ זוכים לטיפול מסור ממנהל התיק ומהמתרגם עצמו, וכמובן לתרגום מושלם בהתאם לצרכיהם, וכל זאת במחירים נוחים והוגנים.

שירותי התרגום שלנו

אנו מספקים שירותי תרגום בתל אביב בשורה ארוכה של תחומים הדורשים בקיאות מרבית ומבוצעים באופן מוקפד ללא פשרות. בין היתר, אנו מבצעים עבור לקוחותינו תרגומי מסמכים, תרגומים משפטיים, טכניים ורפואיים, תרגום אקדמי ועסקי, תרגום לאינטרנט ולצרכי שיווק, וכן תרגום סימולטני ועוקב, תמלול ותרגום של תפריטים. מטבע הדברים, כל אחד מן התחומים הללו מחייב את המתרגם להבנה מלאה במינוחים טכניים, שיווקיים ואחרים, וכן להכיר על בוריים את הניסוחים והניואנסים של שפת המקור ושפת היעד. לכן, המסמכים המבוקשים מועברים באמצעות מנהל תיק הלקוח אל המתרגם הטוב והמתאים ביותר, שעושה את עבודתו תוך שמירה על קשר רציף עם הלקוח, ולאור מעקב והבטחת האיכות גם מטעם מנהל התיק.

תרגום אקספרס בתל אביב

לאור ניסיוננו בתחום אנו מבינים כי לקוחותינו עובדים על פי לוחות זמנים משתנים, שלא תמיד ניתן לצפותם מראש. על כן, מעת לעת הם נדרשים לתרגומים דחופים, בין אם מדובר בתחום המשפטי, הרפואי, מאמר אקדמי או מכל סיבה אחרת. בדיוק לשם כך אנו מעמידים לרשותם גם אפשרות של תרגום אקספרס, שמשמעו כי המלאכה תושלם על ידינו תוך 24 עד 48 שעות, וזאת מבלי להתפשר על איכותה ורמתה המקצועית. בהזמנות מסוג זה, אנו מתגייסים ושואפים לספק את המסמכים המתורגמים במהירות הגבוהה ביותר, וגם זאת עבור עלויות הוגנות שמתאימות לכיסו של הלקוח. יש להדגיש כי גם שירות האקספרס, כמו התרגומים הרגילים, מוצע ללקוחותינו בכל השפות ובכל התחומים.

להזמנות ופרטים נוספים

המעוניינים להזמין תרגומים מחברת מילה מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו דרך האתר, או להתקשר לנציגינו בטלפון 074-7570060.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?