27/10/2015

שירותי תרגום - יצירה של שפה משותפת

שירותי תרגום הם פועל יוצא של החיים בעולם המודרני. אנו במילה תרגומים, מספקים שירותי תרגום איכותיים ומקצועיים במגוון רחב של תחומים, במטרה להעביר את המסר שלכם אל הקהל הרחב, אל הלקוח או השותף העסקי, ולהיות מובנים תמיד - ובכל שפה. שירותי תרגום עוזרים לגשר על הפער בין עולמות שונים, תרבויות שונות ומנטאליות שונה, תוך יצירת האחדה מירבית לכדי שפה משותפת.

 היתרון של מילה תרגומים היא שילוב של איכות גבוהה במחירים סבירים. שירותי התרגום שלנו מבטיחים פרטיות מוחלטת כך שאתם יכולים לסמוך עלינו עם מסמכים חשובים, חוזים עסקיים, תיקים רפואיים וכן מכתבים אישיים. כחלק בלתי נפרד משירותי התרגום של החברה, אנו מבטיחים לעמוד בהתחייבויות שלנו, ללא קשר להיקפם ולמורכבותם.

 3 עקרונות היסודי המנחים אותנו במתן שירותי תרגום איכותיים ומקצועיים:

 

1. מקצועיות - במילה תרגומים אנו מעסיקים מגוון של מתרגמים בעלי ידע רב בתחום בו הם מתרגמים וניסיון במתן שירותי תרגום מקצועיים, מה שמבטיח שתקבלו את התרגום האיכותי ביותר, תמיד.

2. איכות - כחלק משירותי התרגום, כל פרויקט עובר תהליך של בקרת איכות. משמעות הדבר היא שמתקבל תרגום באיכות גבוהה ובאחריות מלאה.

3. זמינות - כחלק משירותי התרגום אנו מבטיחים ללוות אתכם לכל אורך התהליך ולספק מענה מהיר ומקצועי.

מדוע תרגום מקצועי של חברות תרגומים חשוב כל כך בימים אלה?

לבחור שירותי תרגום מתוך מגוון חברות תרגומים זו החלטה לא פשוטה בימים אלה. לא רק שהמגוון הוא רחב, אלא גם שאפשרויות התרגום החינמיות נוגסות לעיתים בערכם של שירותי התרגום המקצועיים הנדרשים למאבק על הדגשת האיכות, הניסיון והיחס האישי.

בעולם תחרותי שכזה, הקושי של חברות התרגומים הוא יתרון עבורכם, הלקוחות.

שירותי תרגום מקצועיים מחויבים לבחור במתרגמים מנוסים מהשדה המקצועי, בעלי ידע עצום בתחום בו הם מתרגמים, הבנה חדה של שפת המקור ושפת היעד וכן בעלי יכולת הבעה גבוהה להצגת המסר או הרעיון הנדרש לתרגום.

שירותי תרגום מקצועיים ידאגו לכם הלקוחות עד הפרט הקטן ביותר. אם זה הגשת התרגום בצורה האופטימלית ביותר אשר מותאמת לצרכים המדוייקים של הלקוח ואם מדובר בעזרה וכיוון אשר מתייחסים לקונספט ולתוכן של עבודות התרגום השונות. שירותי התרגום שלנו אינם מסתכמים רק במתרגמים, אלא כוללים אנשי מקצוע בתחומים שונים אשר מספקים מענה ופתרון לכלל הצרכים של לקוחותינו.

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?