שרותים

משפט ועריכת דין

מילה תרגומים מספקת שירותי תרגום משפטי מקצועיים למשרדי עורכי דין ולגורמים אחרים הפעילים בתחום המשפט, הכוללים תרגום הסכמים, חוות דעת, מחקרים, כתבי טענות, מסמכי הגירה, פטנטים, זכויות יוצרים, תנאי שירות והסכמי שירותים.

תרגום משפטי מקצועי ומדויק.

מילה תרגומים מתמחה בתחום תרגום משפטי על כל רבדיו. הניסיון העשיר שלנו מאפשר לנו לספק לכם תרגום משפטי מקצועי, איכותי ומדויק, בין שמדובר במשרד עורכי דין גדול ובין שמדובר בתרגום מסמכים משפטיים בודדים.
תרגום חוזים והסכמים
תרגום חוות דעת ומחקרים
מסמכי הגירה
תרגום תנאי שירות
תרגום הסכמי שירותים
תרגום פטנטים
סימני מסחר וזכויות יוצרים
תרגום רישיונות והיתרים
שירותים נפוצים בתחום המשפט ועריכת הדין
תרגום חוזים והסכמים
עבודה עם חוזים והסכמים היא לב העבודה של עורכי הדין העוסקים במשפט מסחרי. במקרים רבים, קיים צורך בתרגום של הסכמים לשפות יעד שונות לצרכים מגוונים.

מילה תרגומים מספקת שירות של תרגום חוזים והסכמים במגוון ענפי משק במהירות, מקצועיות ודיוק בהתאם לדרישת הלקוח או המשרד. אנו עובדים עם שורה של משרדי עורכי-דין מובילים ומסייעם להם באופן שוטף בתרגום הסכמים וחוזים.
תרגום חוות דעת ומחקרים
אנו מעניקים שירותי תרגום של חוות דעת, מאמרים ומחקרים בתחומים שונים, בין היתר, לשימוש במסגרת הליכים משפטיים בפני ערכאות משפטיות או במסגרת פעילות אחרת מול מוסדות השלטון.  

התרגום של חוות הדעת, המחקרים והמאמרים שאנו מעניקים נעשה על-ידי מתרגמים מקצועיים בעלי רקע בתחומי דעת שונים אשר ביכולתם להעניק שירות איכותי ומדוייק המותאם לצרכים השונים ולאופי הפעילות של לקוחותינו.
תרגום מסמכי הגירה
מילה תרגומים מעניקה שירות מגוון של תרגום מסמכי הגירה, בניהם: תרגום מסמכי זיהוי שונים, דרכונים, תעודות נישואין, תעודות לידה, צרופות ונספחים לבקשות אשרת שהייה, תושבות ועבודה. 

הטיפול בתרגום מסמכי הגירה נעשה במקצועיות ודיוק מירביים במטרה לשרת בצורה מיטבית את לקוחותינו. במידה ונדרש, אנו מעניקים כשירות נוסף אישורי אפוסטיל ואישורים נוטריונים לשורה של מטרות באמצעות גורמים מוסמכים.

קבלו הצעת מחיר לתרגום משפטי תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה

תרגום משפטי מקצועי על-ידי מתרגמים מנוסים

צוות המתרגמים של מילה תרגומים, כולל מתרגמים מקצועיים, בעלי רקע משפטי וניסיון רב בתרגום מגוון מסמכים משפטיים, מכל שפה ולכל שפה. אנו מבצעים תרגום משפטי של מסמכים בכל תחומי המשפט, בתהליך עבודה מהיר ונוח, תוך עמידה מלאה בלוחות זמנים. 

צוות המתרגמים שלנו מאפשר לנו להעניק שירות גם תחת לחץ זמן ולהקצות לכל פרויקט מתרגם אחד או מספר מתרגמים משפטיים מקצועיים, בהתאמה לצורכי הפרויקט. אנו מקפידים על זמינות, שקיפות ותקשורת בין-אישית לאורך כל הפרויקט ולאחר מסירת התרגומים, במטרה להבטיח את שביעות רצון מלאה של לקוחותינו. 

עקרונות העבודה והשירות

מתרגמים מתמחים ברמת שפת-אם
עבודות התרגום מבוצעות על-ידי מתרגם מומחה בעל השכלה מתאימה, בהתאם לתחום ההתמחות המוצע על-ידי החברה וברמת שפת-אם של שפת היעד לתרגום.
הכרות מוקדמת עם צרכי הלקוח
העבודה מול מנהל לקוח מאפשרת היכרות מיטבית עם צרכי הלקוח תוך שימת דגש על בקשות קודמות או חוזרות של לקוחות החברה.
מענה רב-מוקדי לארגונים גדולים
אופן ההפעלה באמצעות מנהל לקוח מאפשר מתן מענה לגורמים שונים אצל אותו לקוח תוך יכולת הטמעה של כללי עבודה ודרישות הארגון אצל כל גורם.
ניהול שלם של הפרויקט על-ידי גורם ייעודי
אנו פועלים באמצעות אחריות אישית של הגורם המטפל במתן מענה לכל עבודה. בעת קבלת העבודה היא נמסרת למנהל לקוח אשר מלווה את שלבי העבודה מתחילתם ועד סופם.
שירות ואחריות
מילה תרגומים ידועה באיכויות השירות ובמתן מענה מהיר, מיטבי ומדויק בכל נושא. זהו חלק מרכזי מתפיסת ההפעלה של החברה.
בקרת איכות
אנו מפעילים בקרת איכות הבוחנת את התרגומים והמתרגמים ומוודאת כי האיכות והתוצרים המוגמרים של עבודות התרגום עונים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר לתרגום משפטי תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה

שירותי תרגום מקצועיים לכל הענפים

ביכולתם של עסקים רבים במשק להפוך את המאמצים העסקיים שלהם לגלובליים.  אנחנו יודעים זאת בוודאות מאחר וסייענו לעסקים רבים במגוון ענפים לעשות זאת. גלה כיצד נוכל לסייע לעסק שלך להגיע לעולם:
coguserearththumbs-upcheckmark-circlelayers
× איך אפשר לעזור?