30/09/2020

תרגום איכותי יסייע לכם לעבור בשלום את מגפת הקורונה הכלכלית

מחצית אחת של 2020 כבר עברה ודי ברור לכולם שהעולם השתנה. מאוד. ישראל ומדינות נוספות נמצאות עמוק בתוך מגפת הקורונה, שנכון לעכשיו מביאה עמה אתגרים בריאותיים, חברתיים וכלכליים. כל מדינה מנסה למצוא את האיזון הטוב ביותר בין שמירה על הכלכלה לבין שמירה על חיי אדם. מטבע הדברים ומכיוון שאין כמעט ניסיון עבר להסתמך עליו (אחת המגפות היותר משמעותיות בהיסטוריה – השפעת הספרדית – התרחשה לפני כ 100 שנה, בעולם שונה מאוד מזה שאנחנו מכירים) מהלכים אלו אינם חפים מטעויות והקרבות קשות. המיתון הכלכלי החריף, גלי הפיטורין וסגירת העסקים זכו לכינוי המפוקפק "קורונה כלכלית". כלומר מגיפה הרסנית המביאה מספר גדול של אנשים לעמוד בפני בעיות קיומיות ממשיות.
מעבר לשמירה על אופטימיות בריאה - שזה חשוב תמיד - חשוב גם שתתאימו את עצמכם למצב הקיים. זהו אינו זמן טוב לקיבעון מחשבתי ושמירה הדוקה על דפוסי התנהגות מוכרים, שהיו נכונים לתקופה בה גבולות העולם היו פתוחים בחופשיות, ריחוק חברתי היה נחשב לא מנומס ובכלל לא ידענו מה זה "אקספוננציאלי". זה הזמן לפתוח את הראש ולמנף את העסק או המותג שלכם בדרכים חדשות וחדשניות ומיד תבינו מה בדיוק אנחנו מציעים לכם לעשות.

עלייתן ועלייתן של הרשתות החברתיות

באמת שאין מה עוד להוסיף ולחדש על הזינוק המטאורי של השימוש ברשתות חברתיות ב 15 שנים האחרונות ועל ההשפעה האסטרונומית שלהן על חיינו. כל מילה בנושא כבר נאמרה ונכתבה אבל אנחנו מציעים לכם להסתכל על המדיות האלו מזווית מעט שונה.

הרשתות החברתיות מלוות אותנו בצורה צמודה לאורך כל היום. מהרגע שבו אנו פוקחים את העיניים ובודקים התראות וכלה בארוחות שאנחנו מצלמים, ההגיגים שאנחנו מפרסמים, דיונים ברומו של עולם וכמובן שלל תמונות של טיולים, ילדים וחיות מחמד. כל הרשתות החברתיות, הבינו זמן קצר לאחר הקמתן את הפוטנציאל המסחרי הגלום בהן ולכן מיהרו לפתח שלל כלים טכנולוגיים שמאפשרים לכל בעל עסק ותאגיד ענק, לפרסם את עצמו בחינם או בתשלום.

כך התנהלנו לנו בשלווה במשך שנים ואז הגיעה הקורונה ואיתה הגבלות וסגרים מסוגים שונים. באופן אירוני, זה בדיוק החומר שעליו בנויות הרשתות החברתיות: תנו לאנשים לשבת בבית ללא הסחות דעת, והם יגלשו בהן על-מנת להפיג את השעמום. מעבר לכך, הקורונה גם מגבילה אותנו פיזית ומנטלית בכל מה שקשור לאינטראקציה פרונטלית. בעלי עסקים רבים קמו יום אחד בבוקר וגילו שהקורונה הכלכלית הגיעה גם לחנות שלהם. אפילו כשהיא פיזית פתוחה ולא מוטל עליה סגר, הלקוחות נמנעים מלהגיע. הם מעדיפים לשבת בבית, בגפם, רחוקים מסיכון להידבקות ולהזמין מוצרים, שירותים, מזון, ריהוט, מכשירי חשמל ואפילו תרופות – דרך האינטרנט. הרשתות החברתיות לא נשארו מאחור ושכללו עוד יותר את הפיצ'רים המאפשרים לבעלי עסקים לפרסם את עצמם.

זו גם הסיבה לעדנה המחודשת שזוכות לה חנויות האונליין בימים אלו ובעלי עסקים נטולי קבעון מחשבתי מיהרו להצטרף אל הגל של מהפכת האיקומרס, שהחלה הרבה לפני הקורונה, במטרה למקסם רווחים בזמנים מאתגרים אלו. בעלי עסקים אחרים החלו לחלוק ולגלות רשתות חברתיות שפעם הם לא היו פעילים בהן. למשל, לינקאדין, שמהווה זירה פורה לבעלי עסקים ובעלי משרות בכירות ונהוג לפרסם בה תכנים מורכבים וארוכים בעלי נופך פחות מכירתי מהנהוג ברשתות חברתיות אחרות. אז איך הנושא של תרגום נכנס לתמונה?

מיקסום קהלים משמעו מיקסום רווחים

מילה תרגומים עומדת לשירותכם עם מיטב שירותי התרגום של בעלי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום. בהמשך לשינויים התודעתיים שכל בעל עסק צריך לעבור בתקופה הזו, אנחנו ממליצים לכם בחום להתחיל לצאת מאזור הנוחות המוכר שלכם, בטח בתקופה הזו. אמנם גבולות השמיים סגורים עדיין, אבל גם אם אתם פועלים רק בגבולות ישראל, אתם יכולים למצוא קהלים ממבחר תרבויות ומוצאים שונים, שיכולים להיות קהל לקוחות משמעותי עבור השירותים או המוצרים שלכם. בין אם מדובר בחנות מקוונת ובין אם זה מאמר לינקאדין קולע או כל פוסט אחר ברשתות החברתיות, מילה תרגומים עומדת לרשותם עם תרגום מכל שפה ולכל שפה ולכל תחום: תרגום משפטי, תרגום רפואי, תרגום אתרי אינטרנט ותכנים לרשתות חברתיות, תרגום טכני ועוד. ברגע שתפנו ליותר לקוחות, תייצרו יותר רווחים.  ומעבר לכך, גבולות השמיים לא יהיו סגורים לנצח ולכן כדאי כבר מעכשיו ליצור מערכת יחסים הדוקה עם קהל לקוחות דובר שפות שונות. הניסיון שתקבלו תוך כדי התהליך ומעגל הלקוחות שתצברו, הם אלו שיסייעו לכם בשלב מאוחר יותר להרחיב את הפעילות העסקית שלכם ולתת מענה לקהלי יעד משלמים גדולים יותר.

מפרסמים ובעלי עסקים, זה הזמן להתחיל לדבר בשפה שהקהל מבין, תרתי משמע. אנחנו נספק לכם ייעוץ מקצועי מקיף בכל הקשור לתרגום ברשתות חברתיות ובחנויות אונליין וכמובן שירותי תרגום מהמובילים בארץ. חייגו 074-7570060 או צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להתגבר על כל קושי, ביחד.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?