צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
תרגום מעברית לאנגלית
תרגום מעברית לאנגלית הוא אחד התרגומים הנפוצים ביותר בישראל. מילה תרגומים מתמחה בתרגום מעברית לאנגלית במספר רב של התמחויות משנה במטרה לספק תרגום איכותי, אמין ומהיר על-ידי צוות מתרגמים מקצועי ומנוסה.
מאפיינים מרכזיים
אנגלית (English) היא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם והיא השפה הנלמדת והמובנת יותר מכל שפות העולם ומשמשת שפה שנייה ושפה רשמית במדינות רבות. בשפה האנגלית יש כ־170,000 מילים מדוברוות. למעלה ממחצית המילים האלה הן שמות עצם, רבע מהן שמות תואר, ושביעית הן פעלים. בשונה משפות אחרות, הדיאלקטים של השפה האנגלית קרובים מאוד זה לזה והם אינם מכשול להבנה הדדית בין דוברי אנגלית מכל מקום בעולם.

שימושים עיקריים
התחומים המרכזיים בהם נדרש תרגום מעברית לאנגלית הם: תרגום משפטי, תרגום רפואי, תרגום פיננסי, תרגום לחברות הייטק והטכנולוגיה, תרגום לגורמים אקדמיים, תרגום עסקי ושיווקי, תרגום לתחום התיירות, התעשייה והמסחר. 
נקודות למחשבה ותשומת לב
תרגום לאנגלית דורש הקפדה יתרה על שימוש במונחים מקצועיים והיכרות עם תחומי דעת מגוונים. מאחר והשפה האנגלית מאופיינת גם במספר ניבים, היכרות עם ביטויים שונים המאפיינים מקומות וארצות שונות הוא חשוב במסגרת עבודת התרגום לאנגלית.
תרגום מעברית לאנגלית על-ידי מילה
מילה תרגומים מספקת שירותי תרגום מעברית לאנגלית ובכלל זה תרגומים מקצועיים במגוון רחב של תחומים לרבות: תרגום משפטי, תרגום רפואי, תרגום מסמכים, תרגום אתרים, תרגום טכני, תרגום חומרים שיווקיים ועוד.

לשפה האנגלית חשיבות מרכזית לגורמים הפועלים וחיים בישראל וזאת, בין היתר, בשל תפוצתה הרחבה בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט.

לאורך השנים צברנו נסיון רב בתרגום לשפה האנגלית בשורה של פרויקטים בתחומים שונים ועבור מגוון גורמים ובכללם ארגונים גלובליים, חברות עסקיות, עמותות ופרטים. מאות יבואנים, יצואנים, חברות ופרטיים נותנים בנו את אמונם בכל פעם מחדש בעבודות תרגום שונות ומגוונות בעלות מאפיינים ייחודיים, תוך מתן שירות מהיר, מקצועי ואדיב.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

הצעת מחיר תוך שעה

עקרונות העבודה והשירות

מתרגמים מתמחים ברמת שפת-אם
עבודות התרגום מבוצעות על-ידי מתרגם מומחה בעל השכלה מתאימה, בהתאם לתחום ההתמחות המוצע על-ידי החברה וברמת שפת-אם של שפת היעד לתרגום.
הכרות מוקדמת עם צרכי הלקוח
העבודה מול מנהל לקוח מאפשרת היכרות מיטבית עם צרכי הלקוח תוך שימת דגש על בקשות קודמות או חוזרות של לקוחות החברה.
מענה רב-מוקדי לארגונים גדולים
אופן ההפעלה באמצעות מנהל לקוח מאפשר מתן מענה לגורמים שונים אצל אותו לקוח תוך יכולת הטמעה של כללי עבודה ודרישות הארגון אצל כל גורם.
ניהול שלם של הפרויקט על-ידי גורם ייעודי
אנו פועלים באמצעות אחריות אישית של הגורם המטפל במתן מענה לכל עבודה. בעת קבלת העבודה היא נמסרת למנהל לקוח אשר מלווה את שלבי העבודה מתחילתם ועד סופם.
שירות ואחריות
מילה תרגומים ידועה באיכויות השירות ובמתן מענה מהיר, מיטבי ומדויק בכל נושא. זהו חלק מרכזי מתפיסת ההפעלה של החברה.
בקרת איכות
אנו מפעילים בקרת איכות הבוחנת את התרגומים והמתרגמים ומוודאת כי האיכות והתוצרים המוגמרים של עבודות התרגום עונים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

הצעת מחיר תוך שעה
cogheartstarbookmarkuserearththumbs-upcheckmark-circlelayers
× איך אפשר לעזור?