21/10/2021

תרגום מעברית לערבית - מה חשוב שנדע עליו?​

השפה הערבית היא חלק בלתי נפרד ממרקם החיים בישראל. כולנו מכירים כמה מילים בערבית ואת הסלנג העברי מרכיבות לא מעט מילים שמקורן בשפה הערבית. בנוסף, תלמידי ישראל לומדים ערבית בבית הספר היסודי ובתיכון ויש אפשרות לגשת לבגרות בשפה זו. השירות הצבאי מוסיף גם הוא לא מעט ידע בשפה הערבית למי שמשרתים במודיעין או למי שבאים במגע עם אוכלוסייה דוברת ערבית. עם זאת, הרוב המכריע של הישראלים לא יודע לשוחח לא כל שכן להבין מסמכים רשמיים או מידע משפטי בערבית.

כלכלה גלובלית- עברית וערבית

יותר ויותר חברות וארגונים מקיימים יחסים מסחריים וכלכליים עם חברות ממדינות ערב מה שמחייב מענה בהקשר של תרגום מסמכים מעברית לערבית. משום שבתחום של תרגום מעברית לערבית כאשר מדובר בתרגום לעולם המשפט או המסחר חשובים ביותר הדיוק של כל מילה ומילה נוטים בחברות מסחריות וארגונים לקבל שירותי תרגום מעברית לערבית מחברות תרגום מקצועיות שיוכלו לספק את השירות ללא דופי.

מצבי חיים שונים עשויים להוביל אתכם להזדקק לשירותי תרגום מעברית לערבית ובמצב כזה חשוב להפקיד את התרגום בידיו של אדם מוסמך ומקצועי שיודע ומדבר את שפת המקור, עברית במקרה זה ברמת שפת אם. בנוסף חשוב ששפת התרגום היינו ערבית תהיה שפה שבה שולט המתרגם בצורה מושלמת.

הרבה מעבר למילה

שפה היא תרבות, מסגרת התייחסות ועולם תוכן מלא. לכן, בבואנו להציע שירותי תרגום מעברית לערבית אנחנו צריכים לקחת בחשבון שכל עבודת תרגום מחייבת את המתרגם לא רק לדבר את השפה אלא גם להכיר את שפת המקום לא רק מההיבטים המילוליים. תרגום מעברית לערבית שיהיה נאמן למציאות ומדויק חייב אפוא להתייחס לעולם התוכן של השפה המתורגמת, לביטויים הקשר של המילים בתוכה.

מההיבט המשפטי

לקוחות מוכרים של שירותי תרגום מעברית לערבית הם משרדי עורכי דין ומוסדות משפט. לפיכך מי שעוסק במשימות תרגום מסוג זה חייב להכיר את עולם המשפט. שינוי או תרגום לא נכון של מונחים מקצועיים עלול להיות בעל השפעה כלכלית ומשפטית שתשנה את חייו של אדם מקצה אל קצה ומכאן חשיבותה.

חברות תרגום מקצועיות יסייעו לכם למצוא מתרגם לכל משימה ולכל מטרה. הבחירה של המתרגם כאמור צריכה לקחת בחשבון לא רק את הידע השפתי אלא גם את הידע התרבותי, ההיכרות עם השפה וכמובן את תחום ההתמחות של המתרגם. שונה ממתרגם עצמאי חברות תרגום מקצועיות מחזיקות לא רק בידע וניסיון אלא גם במצבת מתרגמים בעלי התמחויות שונות, מה שיביא לתוצאה טובה ומדויקת.

חברת מילה עוסקת בתרגומים ומעניקה שירותי תרגום ברמה הגבוהה ביותר. צוות המתרגמים שלנו מקבל כלים מקצועיים מתאימים ומפוקח על ידי מנהלי החברה במטרה להגיע לתוצאות טובות ומדויקות.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?