27/10/2015

תרגום ספרים במילה תרגומים

תרגום ספרים הוא אחד התחומים המעניינים והמרתקים ביותר בתחום התרגום.מילה תרגומים מציעה תרגום ספרים מקיף ומקצועי במגוון רב של שפות.

הרעיון העומד מאחורי תרגום ספרים הוא להעניק לקוראים גישה ישירה אל מחוזות קלאסיים, היסטוריים, פילוסופיים דתיים ואנושיים, ולאפשר להם להיחשף לעולמות שונים ומגוונים החיוניים להם בגיבוש השקפת המבט הפרטית שלהם.

נכון להיום,מגמת הגלובליזציה שוטפת גם את תחום הספרות.

הקוראים, לא מסתפקים רק בצבירת ידע, אלא גם משתוקקים לרדת לעומקן של תרבויות שונות ורחוקות, ולהכיר אותן בגוף ראשון. תרגום ספרים מספק צורך חיוני זה על ידי כך שהוא מאפשר גישה בלתי מוגבלת לרעיונות, ושובר את מחסום השפה.

תרגום ספרים בכלל ותרגום יצירות ספרותיות בפרט, חיוני לקיומה של מערכת חליפין דו-סיטרית בין אנשים שונים ממקומות שונים בעולם. במערכת חליפין זו, שפה אינה צריכה להוות מחסום ולהגביל את מידת ההיכרות והחשיפה.

בני האדם צריכים לחיות בתחושה שכל שהם מבקשים לדעת, זמין עבורם, תמיד.

תרגום ספרים מדויק מתבסס על היכולת להעביר את הכוונה המקורית של המחבר, מבלי לגרוע מהלך הרוח והשפה האמנותית של היצירה. זו אמנות בפני עצמה.

הצורך לספק פרשנות תרבותית ולשונית אמינה ואיכותית, מחייב את המתרגם המקצועי, שעוסק בתרגום ספרים, לא רק אל מול המחבר, אלא גם אל מול הקורא המצפה למירב ההנאה והדיוק כאחד.

אנו, במילה תרגומים מכירים בחשיבות של תרגום ספרים ללא דופי, ומציעים תרגום אמין מבחינה לשונית ורלוונטי מבחינה תרבותית.

כמו-כן אנו מספקים סוגים שונים של שירותי תרגום מקצועיים, ביניהם: עיתונים, כתבי עת, שירה, מחזות, מסות, אוטוביוגרפיות וספרי ילדים.

אנו מבינים את החיוניות של תרגום ספרים כחלק מהתפתחות תרבותית, ומחויבים לספק את שירותי התרגום הטובים ביותר. אי לכך, בין צוות המתרגמים שלנו, ניתן למצוא מתרגמים בעלי ניסיון מוכח בתרגום ספרים מקצועי.

כמו-כן, אנו מבינים כי נושא הסודיות בתחום תרגום ספרים הוא חיוני עבור תעשיית ההוצאה לאור, ואנו יכולים להבטיח כי כל המסמכים שהתקבלו, יישארו חסויים.

 

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?