27/10/2015

הצורך בשירותי תרגום מקצועי

 

שירות תרגום מקצועי, אמין ואיכותי הוא חלק בלתי נפרד מהדופק של העסק. במילה תרגומים מבינים זאת היטב ונכונים לספק תכונות אלו, ויותר. מוזמנים להיווכח בכך כבר עתה.

בשני העשורים האחרונים הפך העולם לכפר גלובלי קטן והשפה החלה מהווה מרכיב משמעותי בתהליכים העסקיים, החברתיים והכלכליים שעוברות הרבה מדינות מתפתחות. לעיתים התגברות מוצלחת על מחסום השפה היא שתקבע את סיכויי ההצלחה של מדינות להתפתח. הדבר מביא לביקוש גובר לשירותי תרגום מקצועי, במטרה לשבור את מחסום השפה ובהצלחה. האינטרנט - אשר שינה כל כך הרבה מכללי המשחק בעולמנו - משמש כיום גם ככלי נוח ומרכזי לשווק מוצרים או שירותים של כל ארגון. תופעה זו יצרה משוואה פשוטה, לפיה בכדי להצליח בכל העולם על בעל העסק לחשוב על שירות תרגומים מקצועי כעל אחת האסטרטגיות הבסיסיות הנדרשות לארגון שלו. הבנת ההקשרים השונים והמגוון התרבותי של מדינות שונות חיונית ויכולה לשחק תפקיד מרכזי בקביעת סיכויי ההצלחה של העסק.

בכדי למכור מוצרים ושירותים בשווקים זרים, לפתוח סניפים ברחבי העולם, או להפוך לחברה בעלת מוניטין טובים, שימוש בשירות תרגומים מקצועי עשוי פשוט לבדל את העסק לטובה ולהפוך אותו לנגיש ומובן לקהל היעד באשר הוא, ללא מחסום שפה. מחקרים סטטיסטיים אחרונים מצאו כי אם מוצר או שירות כלשהו מקודמים בשפת המקור של הלקוח, ההסתברות שהוא ירכוש או יזמין אותם עולה באופן אוטומטי. כלומר, פוטנציאל הצמיחה האוניברסלי של ארגונכם תלוי בבירור בהעסקת חברה קבועה ומוערכת המספקת לכם בקביעות שירות תרגומים מקצועי, איכותי, אמין ומדויק.

אין ספק כי השינויים הכלכליים ברחבי העולם השפיעו על מערך התרגומים ועל החשיבות של תקשורת רציפה ובטוחה עם שירות תרגומים מקצועי לצורך הבטחת המוניטין העסקי והחברתי.
אנו במילה תרגומים מציעים צוות מתרגמים מיומן ובעל ניסיון רב, שמורכב מדוברי שפות ברמת שפת אם, ושכל חבריו אמונים לא רק על השפה אלא גם על ההשלכות התרבותיות והעסקיות הנגזרות ממנה.
מכיוון שמגמת הגלובליזציה אינה טרנד חולף, רצוי להשכיל ולהפוך את שירותי התרגום המקצועיים שלנו לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית שלכם.

להצעת מחיר לתרגום מקצועי בכל שפה - התקשרו עכשיו ! 074-7570060

 

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?