שרותים

תרגום ספרים וביוגרפיות

מילה תרגומים מספקת שירותי תרגום לספרים וביוגרפיות ברמת שפת-אם במגוון סוגות ספרותיות כגון: רומנים, מותחנים, מסתורין, מדע בדיוני, פנטזיה, ספרות בלשית, קומיקס, ביוגרפיה, שירה, מסה ודרמה. 

תרגום ספרים וביוגרפיות

תרגום ספר או ביוגרפיה הוא משימה מורכבת הנוגעת ברבדים העמוקים של השפה. הצורך הרב בהיכרות עם שפת היעד ובדיוק בעבודת התרגום דורש נסיון מחד ויצירתיות מאידך. אנו במילה תרגומים ערים למורכבות ייחודית זו ומעניקים שירותי תרגום למספר רב של שפות יעד על-ידי מתרגמים בעלי נסיון בתרגום רומנים, מותחנים, מסתורין, מדע בדיוני, פנטזיה, ספרות בלשית, קומיקס, ביוגרפיה, שירה, מסה ודרמה.
איכות ספרותית
המתרגמים המקצועיים הם בעלי רקע ספרותי מתאים ובעלי נסיון בתרגום לשפות יעד שונות שורה של סוגות ספרותיות. 
תרגום ברמת שפת-אם
תרגום ספרים וביוגרפיות מבוצע על-ידי מתרגמים מומחים עם השכלה מתאימה ברמת שפת-אם של שפת היעד לתרגום.
ניהול על-ידי גורם יעודי
תרגום ספר או ביוגרפיה מנוהל על-ידי גורם מטפל אחד באופן אישי. בעת קבלת העבודה היא נמסרת למנהל לקוח אשר מלווה את כל שלבי העבודה.

התמחות בסוגרה הספרותית
המתרגמים המנוסים של מילה תרגומים הם בעלי התמחות ונסיון בתרגום לסוגות ספרויות שונות ואנו מקפידים על התאמה מיטבית בין עבודת התרגום לנסיון הנדרש.
שירות ואחריות
תרגום ספר או ביוגרפיה דורש מאמץ מיוחד. אנו מעניקים אחריות מקצועית ייחודית לתרגום זה. זהו חלק מרכזי מתפיסת העבודה של החברה.

בקרת איכות
אנו מפעילים בקרת איכות הבוחנת את תרגום הספרים והביורגרפיות המבוצעים על-ידינו של ומקפידים שעבודות התרגום יענו על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
checkmark-circle
× איך אפשר לעזור?