28/11/2021

שירותי תמלול - כל התורה על רגל אחת

מי שלא מכיר את תחום התמלול עלול בטעות לחשוב שמדובר על פעולה טכנית שבה מכניסים לתוך מסמך כתוב את המילה המדוברת. הגדרה זו נכונה חלקית אבל בפועל מדובר על אמנות לשמה. כל בר דעת שמבין מעט במילים יודע שמילים יכולות לאבד ממשמעותם בהקשר לא נכון. סימני פיסוק למשל משפיעים על המשמעות ועל ההקשר של כל טקסט ומכאן שירותי תמלול הם לא רק פעולה טכנית אלא מלאכה שמחייבת הקשבה, הבנה של טקסטים ודיוק.

המילה הכתובה

בשונה מטקסט ווקאלי מילה כתובה מקבלת משמעות אחרת ולכן חשוב בעת מתן שירותי תמלול להיות נאמנים למסר ולרעיון הכללי לצד הקפדה על דיוק ומקצועיות בכל השימוש במונחים מקצועיים. כך או כך על תמלול השיחה, ההרצאה או כל טקסט אחר לשקף בדיוק את מה שהתכוון אליו הדובר ולפי בקשת הלקוח.

אמנות ההקשבה

תמלול מחייב לא רק הקשבה אלא גם היכרות מקצועית עם השפות הרלוונטיות. אנחנו במילה שירותי תרגום מציעים מגוון רחב של שירותי תמלול לכל מטרה, בכל מסגרת ובכל מדיום כאשר המתרגמים שלנו הם בעלי ידע מקצועי רלוונטי בתחומי ידע רבים והיכרות עם מנעד רחב של שפות.

שירות תמלול במילה תרגומים

אצלנו תוכלו לקבל שירותי תמלול מקצועיים ברמה גבוהה באיכות מקצועית עבור סדרות, הצגות, סרטים, ראיונות, הרצאות, ישיבות, דיונים, בתי משפט, הקלטות שונות ועוד. כחלק מההקפדה על דיוק ומקצועיות אנו שמים דגש על התאמת עולם התוכן של הטקסט הווקאלי לעולם התוכן של המתמלל. כך אנחנו מבטיחים בסבירות גבוהה דיוק ומקצועיות בתמלול הטקסט.

בזכות התאמת הידע המקצועי של המתמלל לטקסט אנחנו מבטיחים גם השלמת מיד במקרה שההקלטה נקטעת או שהטקסט לא ברור דיו. מתרגם שמכיר את גוף הידע יוכל להשלים בעצמו את החסר באופן שיהפוך את המסמך לקריא וקוהרנטי.

המתרגמים שלנו במילה שירותי תרגום הם לא רק בעלי ידע בשפות ותחומי ידע שונים ומגוונים אלא גם הם בעלי ניסיון רב שמאפשר להם להעניק ללקוחות פעם אחר פעם שירותים מקצועיים, מדויקים בסטנדרט גבוה של איכות בכל מה שקשור לשירותי תרגום, שירותי תמלול וכיוצא באלה.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה
× איך אפשר לעזור?