שרותים

שיווק ופרסום

תרגום איכותי של מהלכי פרסום ושיווק של מותגים הוא כלי אפקטיבי למינוף עסקי. אנו מספקים תרגום מקצועי, איכותי ומדויק, המאפשר לחשוף מותגים, מוצרים ושירותים לקהלי יעד גדולים ולהנגיש עבורם בשפתם, תכנים ומסרים חשובים באופן שוטף ובהיר.

תרגום מהלכי פרסום ושיווק המוביל לעלייה בחשיפה וברווחיות

מילה תרגומים מתמחה בתרגום עסקי ושיווקי, מכל שפה לכל שפה. המתרגמים המקצועיים שלנו בעלי זיקה לעולמות התוכן העסקיים והשיווקיים, כך שכל פרויקט מתבצע לשביעות רצונם של לקוחותינו, במטרה לקדם ולהגשים את מטרותיהם העסקיות. 
תרגום קמפיינים ופרסומות
תרגום חומרים שיווקיים ומצגות
תרגום אתרי אינטרנט
תרגום דפי נחיתה
תרגום קטלוגים תדמיתיים
תרגום ספרי הדרכה
תרגום תיאורי מוצר
תרגום תכנים לרשתות החברתיות
שירותים נפוצים בתחום השיווק והפרסום
תרגום קמפיינים ופרסומות
מילה תרגומים מציעה שירותי תרגום לפרסומות וקמפיינים בשורה של אמצעי מדיה ובמגוון שפות. התרגום מבוצע על-ידי מתרגמים מקצועיים ומיועד, בין היתר, לקמפיינים ברשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, דפי נחתיה ושלל אמצעי מדיה נוספים. 
תרגום חומרים שיווקיים ומצגות
אנו מציעים תרגום מקצועי ובהיר לחומרים שיווקיים מגוונים, בניהם, חוברות מוצר, מצגות, חוברות הדרכה ועלונים וזאת במגוון שפות ותוך הקפדה על התאמת הטקסט המתורגם לקהלי היעד השונים, בהתאם לתחום הפעילות של לקוחותינו. 
תרגום אתרי אינטרנט ודפי נחיתה
מילה תרגומים מציעה תרגום אתרי אינטרנט ודפי נחיתה למגוון ענפי המשק בשפה בהירה בהתאם למוצר או השירות המקודמים במטרה לשרת קהלי יעד שונים על-פי בחירת הלקוח ובשפות יעד מגוונות.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה

תרגום שיווקי לכלל ענפי המשק במגוון שפות

המתרגמים של מילה תרגומים הם בעלי ידע וניסיון בתחום של תרגום עסקי ושיווקי מכל שפה לכל שפה. אנו עובדים עם מתרגמים הערים לצורך בעמידה בלוחות זמנים קצרים, במגוון שפות אם, כדי לאפשר ללקוחותינו הגדלת החשיפה, פריצה לשווקים חדשים, היכרות של קהלי יעד חדשים עם המותג, השירות או המוצר ועליה ברווחים. 

תרגום עסקי ושיווקי מתבצע בהתאמה אישית ותוך עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו ושמירה על שקיפות ויחס אדיב, חם ומקצועי לאורך כל הפרויקט. אנו מציעים תרגום עסקי ושיווקי במחירים אטרקטיביים עבור כל סקטור ועסקים בכל גודל, לשביעות רצונם של לקוחות מילה תרגומים.

עקרונות העבודה והשירות

מתרגמים מתמחים ברמת שפת-אם
עבודות התרגום מבוצעות על-ידי מתרגם מומחה בעל השכלה מתאימה, בהתאם לתחום ההתמחות המוצע על-ידי החברה וברמת שפת-אם של שפת היעד לתרגום.
הכרות מוקדמת עם צרכי הלקוח
העבודה מול מנהל לקוח מאפשרת היכרות מיטבית עם צרכי הלקוח תוך שימת דגש על בקשות קודמות או חוזרות של לקוחות החברה.
מענה רב-מוקדי לארגונים גדולים
אופן ההפעלה באמצעות מנהל לקוח מאפשר מתן מענה לגורמים שונים אצל אותו לקוח תוך יכולת הטמעה של כללי עבודה ודרישות הארגון אצל כל גורם.
ניהול שלם של הפרויקט על-ידי גורם ייעודי
אנו פועלים באמצעות אחריות אישית של הגורם המטפל במתן מענה לכל עבודה. בעת קבלת העבודה היא נמסרת למנהל לקוח אשר מלווה את שלבי העבודה מתחילתם ועד סופם.
שירות ואחריות
מילה תרגומים ידועה באיכויות השירות ובמתן מענה מהיר, מיטבי ומדויק בכל נושא. זהו חלק מרכזי מתפיסת ההפעלה של החברה.
בקרת איכות
אנו מפעילים בקרת איכות הבוחנת את התרגומים והמתרגמים ומוודאת כי האיכות והתוצרים המוגמרים של עבודות התרגום עונים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר תוך שעה

מרבית עבודות התרגום אצלנו מתחילות תוך פחות מ- 15 דקות
הצעת מחיר תוך שעה

שירותי תרגום מקצועיים לכל הענפים

ביכולתם של עסקים רבים במשק להפוך את המאמצים העסקיים שלהם לגלובליים.  אנחנו יודעים זאת בוודאות מאחר וסייענו לעסקים רבים במגוון ענפים לעשות זאת. גלה כיצד נוכל לסייע לעסק שלך להגיע לעולם:
coguserearththumbs-upcheckmark-circlelayers
× איך אפשר לעזור?